30 Ağustos 2016 Salı

Boyattım Gitti!

Geçen sene saçlarıma kızıl attırmıştım. Çok da hoşuma gitmişti.

O zamandan beri aklımda sarı rengi de denemek vardı.

Saçlarım doğal renginde. Köküne hiç boya değmedi daha. Böyle kalsın istediğim için sadece uçlarında değişiklik yapıyorum.

Kızıl attırdığım zaman çok uzun saçlarım vardı.  Kışın omuz hizasında  kestirmek zorunda kaldım.

Şimdi uzadılar tabi biraz. Hasta halimle dün gidip ombre yaptırdım. Bu yaz yapmayan kalmadı zaten :)

Sonuç şu: Kuaförden çıktığımdan beri sırıtıyorum, kendime geldim, herkesten güzel yorum aldım, bildiğiniz değiştim :)

Bu şekilde kalsın istiyorum. Kuaförüm " Sen yakında sarıya döndürürsün saçlarını" dedi.  Yakışacağını hiç düşünmüyorum açıkçası.

Ama hep böyle kalsın ya!

Bir saç insanın ruh halini bu kadar değiştirir ki hayret edici :)

Bunlarda fotoğraflar..



Hastaneden çıkıp kuaföre gitmiştim, yüzüm gözüm şiş ama mutluyum :D 



Normalde gözlük kullandığım için çıkarıp fotoğraf çekerken böyle açıyorum gözlerimi. Sonra da ortaya böyle fotoğraflar çıkıyor :D





Sonuncusu da snapchat hatırası olsun.

Fotoğraflarda pek belli olmadı saçlarım ama hemen şimdi paylaşmak istedim.

Umarım böyle kalır . Bir delilik yapıp mor ya da yeşil cila yapmamdan korkuluyor :D






8 yorum:

  1. yakıştırdım ben de. :) çok hoş gözüküyor. güle güle kullan. :) acaba bende kestirsem mi diye düşünmüyor değilim bu aralar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ben hiç düşünmeden kestiriyorum sonra pişman oluyorum. İyi düşün derim :) Yine de değişiklik her zaman iyi geliyor :)

      Sil
    2. kırıklarımı aldırdım gecen gün. az bişey olsa bile içim gitti. şimdi mavi ombrelerde gözüm ama bilmiyorum ya :)

      Sil
    3. Ayyy yakışır bence :)

      Sil
  2. E o zaman keyifle güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Saçla uğraşmak iyi hissettiriyor. Ne güzelsin, maşallah sana ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yorum o öyle, nasıl teşekkür etsem bilemedim :)

      Sil