2 Ekim 2016 Pazar

Dupnisa Mağarası - Gezi Yazısı

Zor zamanlar geçiriyorum. Belki burası bir nebze iyi gelir diye düşündüm.

Sığınaktan herkese merhabalar :)

Bayramın ikinci günü attık kendimizi yollara. Biz bunu yapmayı çok severiz, neresi olduğu önemli değil, hadi gidelim bakalım yol bizi nereye götürecek deriz birbirimize.

Balık tutmaya karar verdik giderken, olta ve file gibi malzemeler almak için kapalı olan bir dükkanı açtırdık. Gerisi ağaçlık, upuzun bir yol...

Yol çok uzun geldi bize. Dupnisa Mağarası'nın oraya gidecektik. Istranca (Yıldız) dağlarında uzun bir yol katetmemiz gerekti. Havada çok güzeldi zaten, keyifliydi yolculuk :)


Böyle huzur verici bir manzara vardı


Çok güzel değil mi?




Mağaranın içinde çok fazla fotoğraf çekemedim. Bu konuda amatörüm çünkü :)


İlk kez bir mağaraya gittim. Çok ilginç bir deneyim oldu. Başta biraz ürktüm. Ama merdivenlerden yukarı çıkarken, yukarıda ne olduğunu bilmeden hevesle yürürken, korka korka daracık yerlerden geçerken kendimi çok iyi hissettim.



Daha fazla mağara görmek isterim :)


Yukarı bir açıklığına çıkıyorsunuz. Dönüş yolu ise bu şekilde. Mağaranın girişine tekrar iniliyor. Orada hediyelik eşya, yiyecek, içecek satan güzel yerler var. Közde kahve içemedim ona yanıyorum :)



Şuraya bir gülümseme bırakıyım o zaman :)



Bizim için tatil demek deniz, kum, güneş demek değil. Doğayı seviyoruz daha çok. Şu ağaçların görüntüsünün verdiği mutluluğu, huzuru çok az şey veriyor bana.


Ordan yolumuz düştü İğneada'ya. Çok sevdiğim bir yer benim. Aslında çok ters kalıyordu ama uğradığımıza değdi.





Deniz görmeden de olmuyor sonuçta :)





Küçük, güzel bir limanı da var Kahvemi orada içebildim :)








Küçük balıkları uzun uzun izledik. Hep birlikte yüzüp sıçrayarak yaptıkları dalga görülmeye değerdi gerçekten. Balıkçılar boş kalmışlardı, dolunay olduğu için balığa çıkılmayacaktı o gün.









Benden bu kadar :)

Küçük yolculuğuma ortak olduğunuz için teşekkürler 

***






3 yorum:

  1. Off keşke haftasonu oraya ışınlansam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke her haftasonu oraya ışınlanabilsem ben de :)

      Sil
  2. Off keşke haftasonu oraya ışınlansam :)

    YanıtlaSil