12 Ekim 2016 Çarşamba

Edirne Kitap Fuarı - Uğur Dündar

Canım çok sıkkın, yazma isteğim olmasa da kendimi zorluyorum belki daha iyi hissederim diye. Kötü günler geçiriyorum. Bu günlerin yakamı bırakmasından başka bir şey dileyemiyorum.

Geçen hafta cuma günü Edirne Kitap Fuarı, onur konuğu Uğur Dündar ile birlikte açılış yaptı. O gün oradaydım. Kötü hissediyordum, gidememe gibi bir durumumuz vardı ama şans bir seferlik yüzüme güldü ve Edirne'ye gidebildim. İyiki gitmişim!



İnanılmaz bir imza kuyruğu vardı, tam 2 saat boyunca sırada bekledik. Kitaplarımızı imzalatamadan gitmesinden çok korktum, çünkü çok geç olmuştu ve akşam Halk Arena adlı programına yetişmesi gerekiyordu. Yine de herkesin kitabını tek tek imzaladı. (Bazıları 10-15 kitap imzalattı, insaf demekten başka söyleyecek söz bulamıyorum.)

Yazısına çok dikkat eden biri olduğu için bir kitabı imzalaması yaklaşık 3 dakika sürüyordu. O yüzden çok bekledik ama hiç önemi yok. Ona buradan çok teşekkür ediyorum. Öyle güler yüzlü, harika bir insan ki, hayran olmamak elde değil.



Ertesi gün Ahmet Ümit'in imza günüydü, gidemediğim için çok üzüldüm. Onu da çoook seviyorum :)

Kitabı imzalattıktan sonra Halk Arena'ya katıldık. Oturup kahve içmeye bile müsaade etmedim kimseye yer kalmaz diye :) Uğur Dündar da üzerini bile değiştiremeden gelip programa yetişti. Halk Arena'da çok güzel geçti. Sevdiğim insanlar oradaydı çünkü. Eve geldiğimde saat ikiye geliyordu ama bütün yorgunluğa değdi. Benim kalp ağrıma da biraz iyi geldi.


TÜYAP Kitap Fuarı'nda görüşmek üzere diyerek gidiyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder