15 Ekim 2016 Cumartesi

Hoşgeldin 19!

Dün benim doğum günümdü. Ufacık bir doğum günü yazısı yazmak istedim :)

Çok kötü günler geçiriyordum. Mutsuzdum, umutsuzdum, hiçbir şey yapmak istemiyordum. Ders çalışmayı, kitap okumayı, dışarı çıkmayı, kahve bile içmeyi bırakmıştım.

Doğum günümden bir gün önce başladı kutlamalar. Ailemin bir kısmı bana sürpriz yaptı. Yüreğime su serpildi sanki, rahatladım.

En yakın arkadaşlarımla buluştum. Onlarla oturduk, konuştuk. İşte tam anlamıyla iyileştiğimi o zaman hissettim. Ne güzel insanlar biriktirmişim. Görünce hiçbir derdim, tasam kalmıyor. Çok güzeldi gerçekten. Yetmedi o kısacık zaman konuşmaya!

Eve geldim. 3 saat geçmeden ablamlar (öz değil ama gerçekten öyle gibiler) gelip sürpriz yaptılar. En yakın arkadaşımı da evinden almışlar. Onu görünce şaşkınlıktan nasıl çığlık attım, mutluluktan havalara uçuyordum adeta.

Bugün de çekirdek aile olarak kutladık dışarıda. Yemek,kahve, sinema, hediye kitap derken öyle geçti.

Sonra ablam aradı gelmen lazım çok önemli diye. Gittim. Arkadaşlarım kitaplık almışlar bana,  çok ihtiyacım olduğunu biliyorlardı. Hediye alamadık bu sene affet diye kandırılmıştım birde. Ablama yollamışlar. Kitaplığı gördüğüm andaki yüzümdeki şapşal ifadeyi hayal edebilirsiniz,  orasını size bırakıyorum :) Mutluluğumun tavan yaptığı andı.

Pazartesi başka bir arkadaşımla buluşacağım. Herkesle parça parça buluşabildik ama sevdiğim çoğu insanı görmüş oldum.

Bunları buraya yazıyorum ki o güzel anları, hayatımdaki harika insanları ölümsüzleştireyim.
Hiç unutmayayım.

Yanımda olamamasına rağmen taa Amerika'dan bana paket gönderen Debbie, Hollanda'dan Petra, Brezilya'dan Lorena, Almanya'dan Norma... Hepinize binlerce kez teşekkür ediyorum.

Arayan, mesaj atan, güzel dileklerini ileten herkese çok minnettarım. Beni ayağa kaldırdınız.

Tek eksiğim vardı. Şuan girdiğim yaşta, 19 yaşındayken hayatımdan kayıp giden abim.
Bütün ömrüm senin eksikliğinle geçecek. Ama sonunda sana kavuşacağım. Keşke sana da sarılabilseydim.

Yine çok mutlu başlayıp hüzünlü bitirdim. Zaten hayatımı artık böyle yaşıyorum. Hep biraz buruk, hep biraz eksik, yarım, özlem dolu...

Her şeye rağmen güzel başladın 19 yaşım.  Hep böyle geç olur mu? Güzel anılar biriktireyim, güzel dostlar...

Çok kısa tuttum yazımı(!) Artık kaçıyorum :)


2 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsuuun :)) Umarım mutlulukların, hüzünlerinden çok olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederiiiimm :))

      Sil